راهنمای نصب و اجرای برنامه‌های آندروید روی رايانه + دانلود

ساخت وبلاگ

 

مي توانيد با نصب برنامه bluestacks تمام برنامه هاي اندرويد را به راحتي بر روي رايانه خود اجرا كنيد .

اگر مي خواهيد برنامه ها و بازي هاي اندرويد را بر روي رايانه خود اجرا كنيد تنها نياز به نصب برنامه bluestacks داريد. این برنامه رایگان را به آسانی و فقط با یک کلیک می‌توانید از سایت www.bluestacks.com دانلود کنید . 

 

مراحل کار با این نرم‌افزار کاربردی اجرای App به شرح زیر است :

 

1 - دانلود و نصب 

به سایت www.bluestacks.com بروید و با توجه به سیستم‌تان نگارش ویندوز یا مک این App Player را دانلود کنید . سپس برنامه اجرایی را روی دسکتاپ نصب کنید . حال App را اجرا کنید تا پنجره اصلی آن باز شود . 

2 - App Player 

این برنامه اجرا‌کننده برنامه‌ های کاربردی به دو بخش تقسیم می‌شود ؛ یک بخش از برنامه در بالا دسته‌ بندی شده و برنامه‌ های کاربردی قابل دسترس در پایین نمایش داده می‌ شود . روی عنوان App section کلیک کنید تا برنامه‌ های قابل دسترسی را ببینید . می‌ توانید گزینه search را برای یافتن فروشگاه‌ های App مرتبط به کار ببرید . 

3 - برنامه‌ های کاربردی را اضافه کنید 

هنگامی که یک برنامه کاربردی را پیدا کردید ، روی آن کلیک کنید . App مورد نظر بلافاصله آماده نصب می‌شود . برای پاک‌کردن (Delete   ) برنامه کاربردی به تنظیمات ( setting ) بروید ، Manage Application را انتخاب کرده و روی Delete کلیک کنید . 

4 - اتصال ابری

در منتها علیه سمت چپ BlueStack App Player روی آیکون setting کلیک کرده و Cloud Connect را انتخاب کنید تا فرآیند همگام‌سازی آغاز شود . نشانی ایمیل و یک شماره تلفن را به آن اضافه کرده و ادامه دهید . با این کار یک شماره رمز ( Pin number ) در اختیارتان قرار می‌گیرد . آن را یادداشت کرده و پنجره نرم‌افزار را ببندید . 

5 - اتصال به برنامه کاربردی

یکسری دستورات به نشانی ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال خواهد شد . به play store رفته و برنامه کاربردی BlueStack Cloud Connect را دانلود و نصب کنید . برنامه نصب شده را باز کرده و شماره رمزی را که پیشتر در اختیار شما قرار گرفته بود ، وارد و روی login کلیک کنید تا به برنامه متصل شوید . 

6 - همگام‌سازی را شروع کنید

وقتی وارد برنامه شدید ، یک فهرست شامل همه برنامه‌های کاربردی تلفن همراه ، تبلت یا گجت‌ های دیگر شما نمایش داده می‌ شود . با کلیک روی مربع خالی گوشه سمت راست در بالای پنجره نرم‌افزار می‌ توانید برنامه‌ های کاربردی خود را به صورت یکجا یا یک به یک انتخاب کنید . هنگامی که همه برنامه‌های کاربردی انتخاب شدند ، Sync را بزنید تا فرآیند همگام‌سازی آغاز شود .

براي دانلود برنامه مخصوص ويندوز ( XP , Vista , Win7 ( Beta اينجا را كليك كنيد .

 

˙·٠• بهترین ها •٠·˙...
ما را در سایت ˙·٠• بهترین ها •٠·˙ دنبال می کنید

برچسب : راهنمای نصب و اجرای برنامه‌های آندروید روی رايانه , دانلود, نویسنده : ˙·٠• بهترین ها •٠·˙ behtarinha بازدید : 2723 تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392 ساعت: 16:04